Varaa paikkasi nyt!

Uskomme että positiivinen ja iloinen ilmapiiri on tärkein tekijä erinomaisessa harrastuksessa.

Jos haluat saada hien pintaan kerran viikossa hyvässä porukassa eikä vyöarvojen suorittaminen ole sinun tavoitelistassasi korkealla, niin kuntokarate on sinun paikkasi.

Ilmoittaudu mukaan ryhmään, jossa riittää iloista ja hauskaa toimintaa, uusia taitoja sekä sopivasti haasteita koko kaudeksi.

Ryhmässä tilaa
Kuntokarate

Kysymyksiä ja vastauksia

Arvio harrastuksen välillisistä kuluista

Asia Sisältyy kurssimaksuun Hankittava / Valinnainen
Harjoituskauden (kevät / syksy) harjoitukset. Kyllä
Kurssin lopuksi valkoisen ja natsan vyökoemaksu. Kyllä
Seuran perustoiminnan tapahtumat kuten esimerkiksi pikkujoulut. Kyllä
Suomen Karateliiton lisenssi   10 €
Tapaturmavakuutus, joka on voimassa kamppailulajien harjoituksissa, ellei oma vakuutus korvaa.   20 € (Lisenssin yhteydessä)
Hankintahinta, seuratekstiilit reput ja muut tuotteet.   0 - 100 €
Perustoiminnan ulkopuoliset tapahtumat, kuten päiväleirit junioritoiminnan yöleirien yhteydessä.   0 - 10 €
Liikunnan iloa ja onnistumisia

Uskomme parhaiden liikuntaelämysten syntyvän onnistumisten elämyksistä, hyvästä ilmapiiristä sekä runsaasta liikkeestä. Ryhmän toiminnassa tämä näkyy uskalluksen kasvamisena, hymyinä ja nauruina sekä harjoituksen jälkeisenä hyvänä olona.

Avainasemassa tässä on osaava valmennus, joka kannustaa, rohkaisee ja antaa sopivan kokoisia haasteita jokaiselle harrastajalle.

Monipuolinen liikuntaharrastus on hyvää vastapainoa arjelle

Fyysinen ja henkinen palautuminen arjen velvollisuuksista ja liikkumattomuudesta  tapahtuu kuin itsestään liikuntaharrastuksessa, jossa liikutaan reippaasti, pelataan ja leikitään sekä opitaan käyttämään omaa kehoa monipuolisesti.

Karate on hyvä tapa luoda keholle vastustuskykyä arjen liikkumattomuutta vastaan.

Riittävä ja oikean tyyppinen liikkuminen on terveen ja hyvän elämän perusta

Mielenkiintoisien ja monipuolisen liikuntaharrastuksen merkitys on suurempi, kun esimerkiksi harrastukseen käytettyjen tuntien määrä viikossa. Harrastuksessa syntynyt hyvä olo ja virkeys saattaa helposti vaikuttaa arjen jokapäiväisiin valintoihin ja liikkumiseen positiivisesti.

Osaamisen tunne ja taito oppia vahvistaa itseluottamusta

”Minä onnistuin!”, kannustaa yrittämään ja kehittymään missä tahansa asiassa. Terve itseluottamus ja hyvä itsetunto rakentuu onnistumisista, arvostuksesta ja omien taitojen vertaamisesta vain siihen, mitä vielä aiemmin ei itse osannut.

Laadukasta, hauskaa ja kehittävää toimintaa - takuulla

Varatessasi paikan seuramme kurssilta sinulle muodostuu lasku, jota emme halua sinun maksavan. Laskun eräpäivä asetetaan aina siten, että harrastaja ehtii kokeilla uutta harrastustaan useamman kerran ennen toimintakauden toimintaan sitoutumista. Jos toimintamme ei syystä tai toisesta sovi teille, niin kokeilujaksosta ei peritä maksua.